Levering & Retour
KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Ja, je kan je bestelling terugzenden (niet afgeven in de fysieke winkels). Jammer dat je niet tevreden bent, maar geen probleem! Je kan je bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen volgens volgende instructies:
Retourformulier: stuur het bijgeleverde retourformulier ingevuld terug.
Retoursticker: gebruik onze bijgevoegde retoursticker
Termijn: stuur het pakje binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar het juiste retouradres.
Producten: wij aanvaarden enkel artikelen in originele (ongebruikte en onbeschadigde) staat, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.
Verpakking: verpak de retour zorgvuldig om beschadiging tijdens het transport te vermijden. Hergebruik de GALLERYS verpakking, zo spaar je geld en milieu!
Kosten: terugzenden kost 3,95 euro voor België en 3,95 euro voor Nederland. Het is niet nodig om de bestelling aangetekend terug te sturen.
Retouradres: GALLERYS WEBSHOP, HUIDEVETTERSSTRAAT 11, 2000 ANTWERPEN
BETAAL IK RETOURKOSTEN?
Ja, de retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Voor België: Retour = 3,95 €
Voor Nederland: Retour = 3,95 €
HOE EN WANNEER BETAALT GALLERYS GERETOURNEERDE ARTIKELS TERUG?
De terugbetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje (MasterCard, Visa of Maestro of overschrijving). We betalen een retour terug binnen de 14 werkdagen nadat we de retourzending ontvangen hebben op ons adres. Bij de terugbetaling wordt €3,95 retourkost afgehouden. Deze retourkost omvat de retourzending met onze retoursticker en de retouradministratie.
WAT MOET IK DOEN ALS HET ARTIKEL BESCHADIGD IS TOEGEKOMEN?
Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren: webshop@gallerys.be.
KAN IK RUILEN?
Neen, producten die via de webshop zijn aangekocht kan je niet ruilen, ook niet via de fysieke winkels. Je kan wel de producten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je producten in de fysieke winkels aankoopt, kan je wel ruilen met het originele kassaticket.